Ik vind het geweldig om te zien dat je werkzaamheden makkelijker én leuker kunt maken met AFAS. Dit niet alleen voor de grote bedrijfsprocessen bij een klant, maar nou juist ook voor die ene medewerker daar. Door onze inspanningen moet het voor deze medewerker namelijk makkelijker en leuker worden. Ik vind het heel leuk als klanten blij zijn, ongeacht het werk dat ik erin heb gestopt.
Mijn hart gaat sneller kloppen van nieuwe dingen ontdekken en leren. Daarom vind ik het geweldig om nieuwe klanten te leren kennen en nieuwe dingen toe te passen. Waarom ik me erg in klanten interesseer? Ik denk dat interesse in mensen nou eenmaal in me zit. Ik ben een gevoelsmens en kan me goed in klanten verplaatsen. Dit wil niet zeggen dat ik zomaar hún oplossing implementeer. Ik geef tegengas, daag de klant uit en denk kritisch mee. Alleen op deze manier krijg je de beste implementatie.
Het werken binnen wissel ik graag af met werken buiten. Als het even kan ga ik er aan het einde van de dag even op uit om wat heel anders te doen. Ik help graag bij mijn ouders op de boerderij of pak één van mijn vele klusprojecten op. Er is altijd wat te doen!