Van het toekennen van rechten en het doorvoeren van nieuwe gebruikerswensen tot het meedenken over nieuwe functionaliteiten: onze applicatiebeheerders kennen AFAS-software van a tot en met z en staan altijd voor je klaar. Heb je een vraag, wijziging of probleem? Via je eigen klantenportal geef je eenvoudig zelf je melding door. Bellen kan natuurlijk ook altijd.

Nergens omkijken naar met een SLA
Steeds meer klanten sluiten bij ons een servicelevel-agreement af. Met dit servicecontract kun je rekenen op een snellere responstijd bij meldingen, staan we voor je klaar om al je  vragen over functionaliteiten te beantwoorden en zorgen we ook voor de inrichting en activering van functionaliteiten. Wij monitoren, ontzorgen en ondersteunen, zodat bedrijfsprocessen optimaal blijven verlopen. Zo leveren wij dagelijks meerwaarde aan jouw organisatie. En dat voor een vast bedrag per maand! 



Van het toekennen van rechten en het doorvoeren van nieuwe gebruikerswensen tot het meedenken over nieuwe functionaliteiten: onze applicatiebeheerders kennen AFAS-software van a tot en met z en staan altijd voor je klaar. Heb je een vraag, wijziging of probleem? Via je eigen klantenportal geef je eenvoudig zelf je melding door. Bellen kan natuurlijk ook altijd.

Nergens omkijken naar met een SLA
Steeds meer klanten sluiten bij ons een servicelevel-agreement af. Met dit servicecontract kun je rekenen op een snellere responstijd bij meldingen, staan we voor je klaar om al je  vragen over functionaliteiten te beantwoorden en zorgen we ook voor de inrichting en activering van functionaliteiten. Wij monitoren, ontzorgen en ondersteunen, zodat bedrijfsprocessen optimaal blijven verlopen. Zo leveren wij dagelijks meerwaarde aan jouw organisatie. En dat voor een vast bedrag per maand! 



040 - 82 00 942   |   info@vionq.nl  |  contact